2014. október 30., csütörtök

3.rész : Fájdalmak és sérelmek .

Sziasztok ! Végre volt egy szabad napom ,amikor csak fetrengek nem csinálok semmit. Unatkoztam ezért gondoltam gyorsan összedobok 1-2 részt . Remélem nem felejtettétek még el a blogjaim ,az írásaim. Régen nagyon sokat jelentettek nekem. Kevés időm van , és őszintén megvalva már kinőttem a rajongásból , de ötleteim még mindig vannak. Ha lesz rá igény , én szívesen írok.Várom a véleményeiteket ötleteiteket.

Logan szemszöge : 

Elegem van ebből az elit családozsdiból , miért nem tudják végre elfogadni hogy én már nem vagyok ilyen, miért nem lehetünk mi is egy normális átlagos család ? Megváltoztam lehet, sőt talán érzelmeim sincsenek mint régen , de a családom mindig is szent volt és az is marad.
- Szia- éreztem ajkát az enyémen.
- Elisha bébi ! - húztam magamhoz
- Te hogyhogy itt ? -érdeklődtem ,Elisha volt az a lány aki mellettem volt amikor a családom kidobott, ő adott nekem otthont , és ő volt az álomnőm .  a kapcsolatunk azért ment tönkre mert nekem fontosabb voltak a srácok mint ő , és Elisha pedig nem akart belekeveredni semmi veszélyesbe .
- Éppen erre volt dolgom és megláttam a motorod , rögtön tudtam hogy itt vagy - mosolygott azokkal a gyönyörű ajkakkal. - már semmi érzelmet nem tápláltam iránta ezért könnyű volt átnéznem Elishán.
- Ne haragudj Elisha de én éppen várok itt valakit. - Áh itt is van - integettem jelzés képen Leilának. - felpattantunk a motorra és már indultunk is, jó érzés volt otthagyni Elishat ahogy ő tette velem anno .


Leila szemszöge : 

El sem hiszem hogy itt ülök a srác mögött , aki után  mindig is vágyódtam .Valami annyira izgató benne , még magam sem tudom mi. Talán a rossz fiús énje ? Pedig én ismerem a másik énjét is amit csak kevesen , nagyon jól leplezi és tudom hogy az az igazi énje . Ő sosem volt az a tipus aki mindent és mindenkit leszar . Félek hogy csak kelléknek használ , de egy részem bízik benne hogy ez nem így van . Bízom benne hogy egy idő után ugyanaz a régi Logan lesz mint volt, a kedves, teli energiával és hatalmas álmokkal.


Zoé szemszöge : 

Hónapok teltek el mióta megláttam hogy a legjobb barátnőm és a bátyám együtt hál . Hihetetlen düh és fájdalom zajlott le bennem . Nem láttam őket több mint 4 hónapja ,hiányzik Leila . Nem volt mellettem senki csak anya amikor Jakkel szét mentünk , mivel rajta kaptam hogy megcsal. Vajon mit tettem hogy ezt érdemlem?Szét hullott az életem. Mindenkit elvesztettem akit igazán szerettem.
Zuhanyozni készültem mikor egy motor zajára lettem figyelmes , akkor már tudtam hogy Logan jár a közelben . Leszaladtam egyszerre öröm és düh volt bennem hogy végre viszont fogom látni a bátyám és a legjobb barátnőm. Kinyitottam az ajtót de nem ők álltak ott .

- Te meg mi a szent szart keresel itt ? - meg sem vártam a válaszát és csaptam volna be az ajtót de ő a lábával megtámasztotta.
 - Úgy tudtam itt 'elit falván' az emberek nem beszélnek csúnyán kicsi lány.  - sunyin mosolygott majd jött egyre közelebb .
- Már megint ijesztgetni akarsz Kendall ? - bevallom kicsit féltem tőle , de szerencsémre megszólalt a csengő -
- Hát ez meg ki ?- kérdezte flegmán .
- Ő Jason  a volt barátom . - feleltem
- És szeretnéd őt látni vagy inkább csukjam rá az ajtót ? - kérdezte rossz fiús kacajjal
- Ez a mi dolgunk neked semmi közöd - próbálta félrelökni Jake , de nem sikerült neki .
- Mi a szart lökdösöl kisfiú ? - Majd erős szóváltások és az utolsó pillanatban elcsattant egy pofon . Jason a földre esett, ömlött a vér az orrából , talán még eszméleténél sem volt. Kendall kirohant és azzal a lendülettel elhajtott , én teljesen ledermedtem .Azt se tudom mi történt, sőt még azt sem tudtam meg Kendall vajon mit keresett itt. Az elmélkedésemből szerencsére Jake szökkentet ki mivel hozzám szólt, hogy segítsen fel.
- Minden rendben jól vagy? - öleltem át a könnyeimmel küszködve.
- Jól , bár nem tudtam hogy mostanában az ilyen kemény srácokra buksz- felelte megsértődve majd ellökött magától.
- Azért az sem volt szép amit mondtál , mi az hogy ilyenekkel kurogatod magad ? Hogy feltételezel te rólam ilyet ? - mióta megcsaltál rád sem ismerek , nem értem miért sajnállak , most pedig tűnj el , és soha többet ne gyere a házunk közelébe.


Leila  szemszöge : 

Van egy tervem hogyan hozhatom újra össze a Hendeson tesókat. Ma este lesz egy buli és én már mindent elterveztem. 

Zoé szemszöge : 

Éppen egy randi közepén voltam amikor megcsörrent a telefonom , és megdöbbenésemre Logan hívott .
 - Muszáj ide jönnöd  most azonnal,  a barátnőd kivan és csak veled hajlandó beszélni , nem engedi hogy orvost hívjuk . - sürgettet Logan , kis félelmet éreztem a hangján. 
- Ne haragudj de azonnal elkel mennem - nyomtam egy puszit David arcára.
- Elviszlek kocsival , úgy gyorsabb.

Tűkön ültem az odafele úton David folyamatosan nyugtatott , magyarázott valamit de nem értettem , nem tudtam másra figyelni csak a gondolataimra. .Vajon mi történt Leilaval, mibe keverhette őt az a féleszű bátyám és a haverjai ?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése